Lue keskustelun säännöt.
Sanokaa mulle
Kommentit (2)
minulla ei ole tahdonvoinaa saada itseäni edes pois täältä. Onko vielä pakko? Heiäkuu on lomakuukausi. :)
Itse tein pakkoryöppyinä juurikin tämän em. ongelmaisuuden takia graduni väkisin loppuun.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itsekin juuri lopetin tältä illalta. Mutta kannattaa se tehdä pian, eikä venyttää määrättömästi kuten allekirjoittanut.