Lue keskustelun säännöt.
Millainen on tuntemasi SATU?
Kommentit (3)
Tulee toimeen kaikkien kanssa. Mukava ja reilu tyyppi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen satu. Kuvailen itseäni nyt sitten..
Huomionkipeä, ystävällinen, avoin, ERITTÄIN puhelias.
olevinaan hyväkin " ystävä"