Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako/saisiko 15v tyttösi olla viikonloppuyönä ulkona aamukahteen saakka?

Vierailija
21.07.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajatus tuntuu kauhealta!



Mutta, itse kylläkin olin ulkona kolmeen-neljäänkin 15-vuotiaana. Näin jälkikäteen ajateltuna, huh huh! Maailmakin oli kyllä toinen tuolloin.

Vierailija
2/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viim klo 23 oltava kotona ja silloinkin minun on tasan tarkkaan tiedettävä missä viipyy niinkin myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko itse noin myöhään tuon ikäisenä?

Meillä on kumma tarve kiristää rajoja, joita meillä itsellämme oli nuorena...

Vierailija
4/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v ja yksin ulkona puoli kahdelta yöllä.

Ei sillä että se olisi uhrin vika, mutta kammottaa ajatuskin että parin vuoden päästä tuo nyt 11-vuotias esikoiseni pitäisi päästää ulos tuohon aikaan yöstä =/ Jos se vaikka on nykyään ihan normaalia, että nuoret saa olla viikonloppuisin ja lomalla ulkona vaikka kuinka kauan, tai varhain, miten sen nyt ottaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi