Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä yhdistelmävaunut teillä on vauvalle,joissa on hyvä työntää seisomalaudan kanssa?

Vierailija
05.09.2007 |

En halua selkävaivaisena ihmisenä työntää " peppu pitkällä" .

Vaan pitäs saada vaunut joissa on tarpeeksi pitkä aisa, jotta työntäminen onnistuu helposti myös seisomalaudan kanssa.



Suosittele/kehu/hauku omiasi!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kyllä ole yhdistelmävaunut. Pelkät kuomurattaat, joita käytin vauva-aikana kantokassin kanssa. Ainut miinus, ettei saa käännettyä selkä menosuuntaan.

Vierailija
2/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jatkaa tai lyhentää tarpeen mukaan. Hyvät on olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsi kasvaa vähän, esim. matalampiin kuomurattaisiin häntä ei tarvitse enää nostella edestakaisin kuten yhdistelmiin.

Vierailija
4/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä meillä on jotkut halpisvaunut joissa brion lauta ja työntöasento on todella paha (peppu todella pitkällä ja selkä mutkalla)



Miten kuomurattaat käy sitten talvivauvalle? Nukuttaisin mieluusti kuitenkin ulkosalla säiden salliessa ja liikumme muutenkin paljon, onko kuomurattaat liian avonaiset?



ap

Vierailija
5/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaljungan city crossit esim. vaikuttaa kivoilta. Itsekin talvivauvalle vaunuja pähkäilen...

Vierailija
6/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä enää pelkät Timmyt käytössä 1v:llä (n. 8 kk iästä), ja jos 3 v ei jaksa kävellä, laitetaan sille seisomalauta rattaiden eteen, se istuu jalkatuen päällä ja pitää omia jalkojaan seisomalaudalla. Sopii meidän viilipyttypojalle, mutta en kyllä tunne yhtään muuta kolmivuotiasta, jota siinä uskaltaisi istuttaa.

Vierailija:


Eivät kyllä ole yhdistelmävaunut. Pelkät kuomurattaat, joita käytin vauva-aikana kantokassin kanssa. Ainut miinus, ettei saa käännettyä selkä menosuuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä parhaimmiksi on tässä suhteessa todettu sellaiset missä on teleskooppiaisa mutta minulle pitkäjalkaisena sekään ei oikein riitä. Silloin kun tahdon kävellä reippaasti ja pidempiä matkoja käytän tuplia.

Vierailija
8/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntöaisan saa nostettua niin korkealle ettei tavitse selkä köyryssä työntää. Muutenkin kätevät ja kevyet työnnellä.

Vierailija
10/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa oli vanhempi just 2,5 vuotias kun kuopus syntyi ja pärjäsimme laudalla tosi hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kalliit mutta niistä saa hyvin kun myy sit joskus pois ja on tosi kevyet ja selälle hyvät.

Vierailija
12/12 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa malleissa käsittääkseni kuomu on työntöaisassa kiinni, mutta uusimmissa malleissa toimii. Meillä Teutonian oma lauta ja esikoinen pystyy seisomaan, vaikka rattaiden selkänoja olisi alhaallakin.