Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äsken pyydystämässä..

Vierailija
22.08.2007 |

appiukon navetasta kissan pennus (ei pieni enään). Pieni hetki siinä meni kun sain edes tuon yhden kiinni. Toin sen tänne sisälle ja vein saunaan sen. Sielläse kyhjöttää nurkassa ja tuhisee. Saas nähdä mitä oma mies sanoo kun kävin kissan hakee että lähtee sitten meidän mukaan kotio=) Kaksi kissan renttuu jo ennestään meillä kyllä yksi nyt vielä mahtuu sekaan. Pikku kisulla on hieman sopeutumista kun joutuu täältä ulkoilmasta sisäkissaksi kaupunkiin tällä saanut juosta koko elämänsä vapaana. No mutta ajatellaan positiivista puolta. Ei ole arka enään kun tottuu ihmisiin ja 100% paremmat oltavat meillä kun täällä. Meillä saa ruokaa koko ajan (raksuja). Pääsee eläinlääkärissä käymään. Nimen vielä kun keksi. Pitää illalla tarkistaa kumpaa sukupuolta on. Saanyt rauhassa tutustua ensikertaa sisätiloihin ja lämpimään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä