Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hinnalla myisin " loppuunkulutetun avioliiton" sormukset?

Vierailija
21.08.2007 |

Ero on niin lopullinen kun vaan voi olla, ja todellakin haluan erinäisistä syistä sormuksistani ja kaikesta muusta joka liitosta muistuttaa, eroon. Työkamu lupas ostaa. Paljon kehtaan pyytää vihkisormuksesta, 5 timanttia, maksoi 10 v sitten n. 3 000 mk eli n. 500 e. Kihlasormus taas ei tainnut olla ku muutaman sata markkaa. eli käypä hinta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme