Lue keskustelun säännöt.
ahdistaa kun en saa mistään alan töitä
28.08.2007 |
työkokemusta ei ole alalta, joten en pääse töihin kun ei ole kokemusta. muun alan työkokemusta on vaikka kuinka paljon, mutta ei auta, ei. no, ehkä joskus tärppää, toivottavasti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suhteilla ensimmäiset hommansa saaneet porskuttavat eteenpäin...