Lue keskustelun säännöt.
G: käytetyty vai uudet vaunut vauvalle?
Kommentit (5)
hyvät ja melko uudet käytetyt ostettiin. ja hyvin ovat pelittäneet jo kahdella lapsella!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaan tämä maa, missä asutaan on kyllä sellainen kulutusyhteiskunta, että huh huh. En tiedä, mitä täällä käytetylle tavaralle tehdään. Nakataan varmaan roskiin=(.
Meinattiin käytettyjä, vaan ilmaantui lahjoittaja ja uudet vaunut kuitenkin on.
Kaikille lapsille on hankittu käytetyt vaunut, kahdelle ostettiin käytettyinä, kolmella oli lainassa ja yksi sai käytetyt kuomurattaat lahjaksi.
jotka myin pois. Seuraavalle ostan todennäköisesti käytetyt, mutta niiden pitää olla priimakunnossa, sillä haaveena vielä 2 lasta, joiden menon pitäisi yksien vaunujen kestää.