Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kukaan ommellut itse kantoliinaa? Pari kysymystä...
20.07.2007 |
Millaisesta trikoosta saa parhaimman, mitä kannattaa käyttää? Ja löytyisikö netistä jostain ohjetta siihen... tai osaisiko joku kertoa yksinkertaisesti jonkinmoisen ohjeen siihen? Toki osaan ommella sellaisen suorakaiteen mallisen, mutta olisiko joku toinen malli parempi/kätevämpi käyttää?
Kiitokset! =)
Kommentit (2)
Ei tarvinnut kuin päät huolitella. Kannoin lasta 1,5-vuoden ikään siinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
puuvillasta, ja huom! EI SAUMOJA keskelle liinaa, vaan kankaan on oltava niin pitkä kuin liina. Ihan suorakaiteen tein, ja hyvin ollaan sillä pärjätty.
Leveys oli 60cm ja pituus 4m.