Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö huolestua
19.07.2007 |
Olen seurustellut jonkun aikaa uuden miehen kanssa. Seksiäkin on harrastettu, tuntuu hyvälle, mutta mies ei laukea. Alkuun en ottanut paineita siitä, mutta nyt on alkanut tuntua kurjalle. Sanoo nauttivansa, mutta ei vaan laukea. Olen kysynyt, johtuuko se minusta, mutta kieltää näin olevan. Pitäisikö olla huolissaan asiasta? Johtuuko laukeamattomuus kuitenkin minusta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla