Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammaslääkäri ja hoitoon pääsy... Neuvoja /tietoa kaivataan.

Vierailija
02.07.2006 |

Kävin hammaslääkärissä 30.6 jolloin minulla oli 50min aika. Kuitenkin pääsin myöhässä sisään ja hoitoaika oli 25min... Seuraavan ajan sain lokakuun puoleen väliin!!! Itse ajattelen että aika menee liian pitkälle (Onko mitään hoitotakuuta missä ajassa pitäisi päästä hoitoon?) koska minulla on nyt 3kk ajan ollut kahdessa hampaassa väliaikainen paikka...



Mikä on hammaslääkärissä hoitotakuu jona aikana pitäisi päästä hoitoon?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muissa tapauksissa joutuu odottamaan - tosin hoitotakuun takia aikojen pitäisi olla lyhempiä kuin ennen näissä pahimmissa odotuspaikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla