Lue keskustelun säännöt.
Millaista suklaata FAMI on?
12.05.2007 |
Onko täytesuklaata vai mitä? Kaikki siitä puhuu niin heräsi uteliaisuus. Meidän kaupoista sitä ei vaan saa niin en pääse maistamaan itse.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vähän rasahtavaa nugaata sisus (siis jotan raetta seassa) ja tummaa suklaata päällä. Ei kovin hääppöstä minun mielestä, ainakaan jääkaappikylmänä. Tumma suklaa ei oikein sovi, mun mielestä.