Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä syödään tänään?

Vierailija
04.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas yllättävän hyvää, tein ekaa kertaa... haen vielä yhden lisää...

Vierailija
2/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaruuaksi syödään sitruunaleikketiä (vähän kuin kalapuikot, mutta paljon parempia :), teen lisäksi limenmakuista kermaviilikastiketta. Lisukkeena röstiperunoita. Ei mitään erikoista terveysruokaa, mutta hyvää, helppoa ja nopeaa, näin perjantaisin väsyttää muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna kanaa ja riisiä

Vierailija
4/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin kaupasta hyviä kanaleikkeitä sekä nakkeja.

Vierailija
5/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälliseksi lapsille riisipuuroa ja tyrnikiisseliä, aikuisille myöhemmin illalla intialaista kasvisruokaa. Ja jotain hyvää valkkaria.

Vierailija
6/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tosin grillaamme vähän herkkuja kun lapset jo nukkumassa sekä otamme lasit viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söivät sipsejä ja pillimehua. Jälkkäriksi jäätelöä ja kinuskikastiketta.

Vierailija
8/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisukkeeksi varmaan patonkia ja/tai cocktailpiirakoita. Semmoinen " kevyempi" päivällinen tänään.



(lapset " riemastuu" , no, kelpaiskohan niille eilinen jauhelihakastike+pasta... tosin nirsoilevat aina jos joutuu syömään eilistä ruokaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä (tummaa) riisiä.



Laita sekaan 2 purkkia hyvää tonnikalaa ja pussi sekavihanneksia.



Anna hautua hetken.



Tarjoile. Annos riittää ehkä kolmelle hengelle.