Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (9)
Iltaruuaksi syödään sitruunaleikketiä (vähän kuin kalapuikot, mutta paljon parempia :), teen lisäksi limenmakuista kermaviilikastiketta. Lisukkeena röstiperunoita. Ei mitään erikoista terveysruokaa, mutta hyvää, helppoa ja nopeaa, näin perjantaisin väsyttää muutenkin.
ostettiin kaupasta hyviä kanaleikkeitä sekä nakkeja.
Päivälliseksi lapsille riisipuuroa ja tyrnikiisseliä, aikuisille myöhemmin illalla intialaista kasvisruokaa. Ja jotain hyvää valkkaria.
Illalla tosin grillaamme vähän herkkuja kun lapset jo nukkumassa sekä otamme lasit viiniä.
Lapset söivät sipsejä ja pillimehua. Jälkkäriksi jäätelöä ja kinuskikastiketta.
ja lisukkeeksi varmaan patonkia ja/tai cocktailpiirakoita. Semmoinen " kevyempi" päivällinen tänään.
(lapset " riemastuu" , no, kelpaiskohan niille eilinen jauhelihakastike+pasta... tosin nirsoilevat aina jos joutuu syömään eilistä ruokaa)
Keitä (tummaa) riisiä.
Laita sekaan 2 purkkia hyvää tonnikalaa ja pussi sekavihanneksia.
Anna hautua hetken.
Tarjoile. Annos riittää ehkä kolmelle hengelle.
olipas yllättävän hyvää, tein ekaa kertaa... haen vielä yhden lisää...