Lue keskustelun säännöt.
Jos raskaustesti näyttää negaa kp26/noin 30, uskallanko luottaa tulokseen?
17.05.2007 |
Testi oli herkin markkinoilla oleva, 10 (niitä jotain yksiköitä).
Kommentit (5)
Mulla on näyttänyt negaa vielä viikko siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa.. mutta kun 2 viikkoo oli myöhässä niin näytti ++
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raskaustesti on luotettava vasta kun kuukautiset ovat myöhässä. Saathan sinä testata vaikka joka päivä kuukautisten alusta kierron loppuun, mutta ei niinä päivinä saaduilla negatiivisilla ole mitään arvoa.
Raskaushormoni alkaa nousemaan todella yksilöllisesti. Googlaa " hcg levels" , löytyy taulukoita joissa näkyy normaaliraskauden hcg-arvojen nousu.
Edellisestä raskaudesta sain positiivisen tuloksen jo päivää-kahta aiemmin, samalla testillä.
ap
ap