Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos raskaustesti näyttää negaa kp26/noin 30, uskallanko luottaa tulokseen?

Vierailija
17.05.2007 |

Testi oli herkin markkinoilla oleva, 10 (niitä jotain yksiköitä).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näyttänyt negaa vielä viikko siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa.. mutta kun 2 viikkoo oli myöhässä niin näytti ++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustesti on luotettava vasta kun kuukautiset ovat myöhässä. Saathan sinä testata vaikka joka päivä kuukautisten alusta kierron loppuun, mutta ei niinä päivinä saaduilla negatiivisilla ole mitään arvoa.

Vierailija
4/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaushormoni alkaa nousemaan todella yksilöllisesti. Googlaa " hcg levels" , löytyy taulukoita joissa näkyy normaaliraskauden hcg-arvojen nousu.

Vierailija
5/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä raskaudesta sain positiivisen tuloksen jo päivää-kahta aiemmin, samalla testillä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän