Lue keskustelun säännöt.
Olen tunnevammanen. Miten parantuisin? Olen yrittänyt selvittää tilanteita, joista luulen sairastuneeni.
04.05.2007 |
Mutta niihin liittyvät muut ihmiset eivät edes puhu minulle. Kun ajattelen asioita niin tunnen itseni niin sairaaksi ja yksin kaiken kanssa että tärisen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelkkä ajatus, että esimerkiksi rakastuisin johonkin ihmiseen nyt saa minut tuntemaan itseni fyysisesti sairaaksi. En pääse eteenpäin, olen ihan jumissa.