Lue keskustelun säännöt.
AAAAAH!!!! Sain lapsen tänään hoitoon mammalaan! Vihdoin tää ja huominen päivä vain ja ainoastaan itselleni! ;)
01.07.2006 |
Taidanpa tehdä tänään kasvo-/jalka- ja vartalohoitoja :)
Ihanaa ihanaa!!! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla