Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
AUTTAKAA! kun pitää tehdä työtapaturman johdosta
14.12.2006 |
konttorille pyyntö että maksavat mun lääkärin ja lääkkeet, niin pitääkö mun laittaa tilinumeron lisäksi jotain paperille?
hjelp..
Kommentit (4)
onko jotain valmista lomaketta esimerkiksi minkä voi täyttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sen perusteeella vakuutusyhtiö sulle lääkkeet ja lääkärin maksavat.
Meidän ei tarvitse itse maksaa lääkäriä tuossa tapauksessa ( eikä kyllä muutenkaan). saamme työterveysasioita hoitavalta lappusen jonka perusteella lääkärikeskus tietää että kyseessä on työtapaturma. Lähettävät laskun suoraan henkilöstön vakuuttaneelle vakuutusyhtiölle.
Alue: Aihe vapaa
teillä ole ohjeistusta asiasta töissä???????????????