Lue keskustelun säännöt.
Uskaltaako vielä syödä keitettyä kananmunaa joka ollut 3kk kaapissa, eihän sen pitäisi mennä miksikään kun on kuori päällä
Kommentit (4)
ei mitään syötävää muuta ja kamala nälkä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
et oo tosissas! Kuori päällä :)
hyi olkoon, 3 kk sitten keitetty muna!
meillä oli viikon vanha keitetty kananmuna niin järkyn näköinen, että tuon ikäinen jo kauhistuttais!
kokeile ja kerro meillekin miltä maistu