Lue keskustelun säännöt.
Millä ihmeellä saan tyttären kynsien repimisen kuriin?
19.05.2006 |
Eipä auta mitkään pahanmakuiset aineet, koska ei revi kynsiä
suullaan, vaan sormillaan. Kamalan näköiset ja välillä kipeätkin,
mutta eipähän tarvi äidin paljon kynsiä leikkailla..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla