Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En tiedä kolesteroliarvoani, onko vaaraa funktionaalisista elintarvikkeista?
12.01.2007 |
Eli siis, voiko esim. kolesteroli olla koskaan " liian matalalla" ? Verenpaine varmaan voikin, mutta entä kolesteroli? Onko satunnaisesta funktionaalisten elintarvikkeiden käytöstä haittaa? Multa on kolesterolit tutkittu 3,5 vuotta sitten, silloin ne oli kaikki ihannelukemissa, ei ollut lääkärin mielestä mitään vikaa niissä arvoissa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa