Lue keskustelun säännöt.
Mikä on leposykkeesi?
11.10.2006 |
Normaali syke on kai 50-80 lyöntiä minuutissa, mulla leposyke on n. 100/min. Voiko stressi nostaa tuota sykettä?
Kommentit (4)
ASiaan, jokuhan sinua vaivaa stressikin nostaa sykettä, beetasalpaaja olis paikallaan rauhoittamaan tilannetta
Lääkäriin ja perustutkimukset jonka jälkeen mahdolliset jatkotutkimukset erikoissairaanhoidossa. Pumpulle on liikaa jatkuvasti korkealla oleva syke. Verenpaineesi tulisi myös mitata.
Tk:ssa on itsehoitopisteitä tai käy sairaanhoitajan vastaanotolla jo tänään. Tilaa aika lääkäriin niin asiat selviää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joko sinulla on sairaan huono kunto tai sitten olet mitannut sen lepäämättä hetkeäkään. Mittaapa uudestaan.
korkea on sykkeesi mene tohtoriin