Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos mä muuttaisinkin Turkuun?

Vierailija
10.10.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Tuusula on niin vitun ruma kylä pahanen!

Vierailija
2/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tällä hetkellä Vihdissä ja Turku kuulostaisi helsingin jälkeen mukavalta vaihtoehdolta. Koulutusmahdollisuuksia ja töitä. Asuntoja on paljon ja suunnan vaihdos tekisi hyvää.



Miksä on saanut ajatuksesi manseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin tarpeeksi kaukana, ja että ei ole aivan pieni paikka, vaan ihan kunnon kokoinen kaupunki. Mä tykkään muutenkin siitä kaupungista. Tuttuja mulla ei siellä ole, mutta eiköhän niitäkin saa. Vaikkapa sitten lasten kautta, jos ei muuten.

Vierailija
4/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden anoppiani pakoon. En saa laittaa lastani hoitoon. Rahat ei riitä ja töihin pitäisi mennä vaan kun anoppi on tuota mieltä ei paljon lohduta.



Haluan pois ja Turku kuulostaisi hyvältä. Pieni on kohta 3v, ja kouluttautua haluaisin sekä muita mahdollisuuksia työelämään.. Vaan anopin mukaan on eletty jo 4 vuotta. Nyt otan eron ja muutan Turkuun.

Vierailija
5/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mielellään hyvää aluetta, päiväkoti saisi olla lähellä. Vuokralle aluksi.

Vierailija
6/6 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ketään karkuun lähtemässä, ihan vaan on tullut aika vaihtaa maisemaa.