Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennään, nukutaan, syödään

Vierailija
03.10.2006 |

Ärsyttää näitten uusien mammojen tyyli kertoa vauva-arjestaan! Meillä nukutaan silloin ja tällöin, meillä syödään silloin ja silloin, mennään sillä ja sillä rytmillä. Aarghh!! Näin sanotaan kun tarkoitetaan että vauva nukkuu, vauva syö, vauvalla on rytmi.



Joo joo, ei oo mun asia ja kukin taplaa tyylillään, kunhan kilahdin :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi