Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Edestä täytettävä pesukone ja tiivisteeseen kertyvä kauhea mömmö!
24.05.2006 |
Järkyttävää miten paljon tiivisteeseen kertyy sitä kauhean hajuista mömmöä ja liejua. Kuinka usein tuo tiiviste pitäisi puhdistaa, jotta kone pysyisi raikkaan tuoksuisena. Nyt TAAS huomasin, että tiivisteessä oli reilusti tummaa lietettä ja yritin pestä sitä pois. Onko tähän ongelmaan mitään vippaskonstia?
Kommentit (3)
Kai jätät luukun auki?
Ei mulla tule mitään " mömmöjä" , mutta kalkkia (?) kylläkin. Miten sen saa pois?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siirry fosfaattipitoiseen pesuaineeseen (esim LV). pese säännöllisesti esim kerran kuussa kone 90 asteessa, voi tehdä tyhjänäkin. Apteekista saa sitruunahappoa, jota voi laittaa tuohon kuumapesuun mukaan.
Alue: Aihe vapaa
Tosi harvoin pesen...