Nyt alkaa Noora menee naimisiin! Löytyyköhän tänään se aviomies?
Kommentit (3)
tuo Noora on naama koko ajan näkkärillä joka vaikuttaa kyllä ainakin mulla haluun olla katsomatta ohjelmaa (tänään piti katsoa tietystä syystä). Kristallipalloni sanoo että Noora lemppaa Jurin seuraavassa jaksossa. Minusta Juri oli todella suloinen kun Noora oli kipeä ja hän toi suklaata sairaalle mutta Noora vain ynisi sängystä jotain. Minusta tuo ele oli ihanan huomaavainen! Aika kalseaa menoa..
Mutta tuo formaatti kokonaisuudessaan on aika huono. Ja mielestäni tuon päähenkilön valinta ei ole ihan onnistunut. Jos olisin mies niin juokisisin Nooraa karkuun, vähän sisäistä hehkua ja iloisuutta peliin...
Mun kristallipalloni taas sanoo, että JURI lemppaa Nooran. Melkein olisi hyväkin opetus sille yrmynaamalle (sori...). Se Juri vaikuttaa jotenkin niin paljon rennommalta ja mukavammalta, että eivät ne kaksi voi sopia yhteen.
outo formaatti kaiken kaikkiaan. Kuukauden tuntemisella naimiseen, joopa joo!