Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt alkaa Noora menee naimisiin! Löytyyköhän tänään se aviomies?

Vierailija
07.05.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo formaatti kaiken kaikkiaan. Kuukauden tuntemisella naimiseen, joopa joo!

Vierailija
2/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Noora on naama koko ajan näkkärillä joka vaikuttaa kyllä ainakin mulla haluun olla katsomatta ohjelmaa (tänään piti katsoa tietystä syystä). Kristallipalloni sanoo että Noora lemppaa Jurin seuraavassa jaksossa. Minusta Juri oli todella suloinen kun Noora oli kipeä ja hän toi suklaata sairaalle mutta Noora vain ynisi sängystä jotain. Minusta tuo ele oli ihanan huomaavainen! Aika kalseaa menoa..



Mutta tuo formaatti kokonaisuudessaan on aika huono. Ja mielestäni tuon päähenkilön valinta ei ole ihan onnistunut. Jos olisin mies niin juokisisin Nooraa karkuun, vähän sisäistä hehkua ja iloisuutta peliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kristallipalloni taas sanoo, että JURI lemppaa Nooran. Melkein olisi hyväkin opetus sille yrmynaamalle (sori...). Se Juri vaikuttaa jotenkin niin paljon rennommalta ja mukavammalta, että eivät ne kaksi voi sopia yhteen.