Lue keskustelun säännöt.
Apua, miten menee vitsi
13.05.2006 |
mistä tietää et on ollut liian kauan naimisissa?
naisella ei oo mitään muuta kiinteetä kun kulut ja miehessä ei oo mitään muuta jäykkää kun....(en muista mikä)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla