Lue keskustelun säännöt.
Rock rock Lordi! Näin Aftonbladetissa:
19.05.2006 |
omröstningen på aftonbladet. se tyckte över 30 procent att Lordi var bäst i kväll. Tätt efter kom Carola.
Lähde:
http://www. aftonbladet. se/vss/noje/story/0,2789,828101,00. html
Löydätkö muualta maailmasta miten Lordia on kommentoitu?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä muutamia:
Finland
no no no no no no no no
too far
too far
Jack in Walsall
Mmm interesting costumes but pretty rough and ropey sounding vocals. Disappointing
i hate it , it' s so evilllllllllllllllll!
I think it would be scary for children.
i think it looks awful,
Otsikoi " Grusel-Rocker im Finale" ja kertoo kuvan kanssa " Lordi aus Finnland rockten in Athen ordentlich ab"