Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin " hyvin" Leaf kohtelee asiakkaitaan!

Vierailija
02.10.2006 |

Ostin kaksi pussia Leafin makeisia joissa päiväystä riitti vielä pitkälle ensi vuoteen. Makeiset olivat kuitenkin ihan kovia (piti olla pehmeitä). Leafin kotisivuilla ohjeistettiin lähettämään tuotteet ja saatekirje heille. Näin toiminkin ja ensimmäinen yllätys tuli kun ilmeni, että asiakkaan pitää itse maksaa postikulut asiakaspalautuksesta. No, minä sitten maksoin ne (kevyempi maxikirje).



Tänään sitten tuli vastaus. Yleiskirje jossa pahoiteltiin, että olen pettynyt heidän tuotteisiin ja lupaus korjata tuotteessa MAHDOLLISESTI oleva virhe. Lisänä tuli 5 euron ostohyvityslappu R-kioskille!



Maksoin tuotteista yhteensä 4,98 + pk:t 3,70 ja sain hyvitykseksi 5 euroa lafkaan jossa en koskaan asioi! Jään siis tappiolle 3,62 euroa vaikka jostain syystä eksyisin R-kioskille vain siksi, että heidän tuotteissaan on joku valmistusvirhe.



Taidan siirtyä kokonaan käyttämään toisen firman tuotteita....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi jaksanut nähdä vaivaa moisesta ja lähetellä karkkeja takaisin... Odotitko satasen karkkilahjakorttia?

Vierailija
2/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotitko isoa laatikollista Leaf-tuotteita?



Saithan korvauksen siitä, mitä sinulla on tuotteita ostaessa mennyt. Minusta ihan hyvä korvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Enpä olisi jaksanut nähdä vaivaa moisesta ja lähetellä karkkeja takaisin... Odotitko satasen karkkilahjakorttia?

Yleensä firmoille kannattaa lähettää virheelliset tuotteet takas! Sieltä tulee kunnon hyvitykset....leaf on näköjään poikkeus :(

Vierailija
4/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällepäin näytti kuin olisi kerran pureskeltu ja päällä jotain todella pahan makuista mömmöä (esim. palanutta sokeria tai jotain).



Ei tullut mitään vastausta palautteeseen. Aikaa on kulunut jo 2kk.



Vaihdetaan valmistajaa!!!!!!!!!!

Vierailija
5/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on ihan aiheesta tuohtunut.

Vierailija
6/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteiden takia!



Mielestäni valmistajalla on korvausvastuu asiakkaalle aiheutuneista turhista kuluista!



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellainen joka tosiaan tuntuu hyvitykseltä...ja toi oli jo törkeetä...pistä lisää palautetta!!!!

Vierailija
8/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joltain huoltoasemalta matkalla patukan. Oli ihan harmaan valkoinen päältä, vaikka päiväystäkin oli runsaasti jäljellä. Lähetin puolet patukasta ja kirjeen firmaan. Tuli takaisin pari levyä samaa merkkiä ja pahoittelukirje.



Kyllä minä ainakin näin tuon vaivan, koska tuo patukka olisi ollut mun loppumatkan kohokohta, kun ipana vihdoinkin nukahti ja pääsin rauhassa ajamaan, ja nauttiman patukasta ... pah. Eli en ottanut riskiä pysähtyä uudelleen ja ipana olisi mahdollisesti herännyt.



Varmaankin normaalitilanteessa olisin vaan nakannut patukan lopun roskikseen ja manaillut mielessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse pienestä tai suuresta summasta, kotiäidistä tai uraäidistä!

Vierailija
10/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa tapahtuu pikkusen suurempiakin virheitä, kun jotkut karkkien valmistusvirheet. Voi h*****i meitä on moneen junaan! Kyllä huomaa, että elämä on tainnut olla ap:lle vähän liian helppoo. Enpä moisesta kehtaisi kuuluttaa suureen ääneen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n minäkin n. kuukauden kuluttua lähettämästäni, ihan tyytyväinen olin. tosin odotin jotain kivaa leaf pakettia, mutta ovat ilmeisesti tälläseen siirtyneet, kyllähän 5 eurolla aika paljon karkkia ostelee... tosin r-kioskilta vähempi :(

Vierailija
12/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minäkin palautteen annoin, että ovat edes tietoisia, että tälläinen erä on liikkeellä.



Useimmat kuitenkin varmasti vaan jättää seuraavalla kerralla ko tuotteen ostamatta... Eli käytännössähän firma vaan hyötyy jos joku viitsii laittaa palautetta. Tosin minä en tuohon firmaan ainakaan enää viitsi.



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suklaa on jossain vaiheessa ollut liian lämpimässä /kylmässä. Ei sinänsä valmistajan vika, mutta hyvä että sait korvauksen.

Kaikesta ihmiset jaksaakin valittaa.



Itse valitan jos siihen on oikeasti aihetta ja hyvät korvaukset olen aina saanut.

Vierailija
14/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lähettänyt 4-5 karkkia ja saanut hyvin vastikkeita leafilta...



viimeksi 10 ¿ arvoisen setelin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähetin koko pussit koska niin he pyysivät tekemään.



-ap

Vierailija
16/16 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin minäkin kerran. Ostin Finnwearin puseron joka purkautui ekassa pesussa suunnilleen kaikista mahdollisista saumoista. LÄhetin paidan valituskirjeen saattelemana valmistajalle (juu, itse maksoin postikulut). Postissa tuli palautuksena ehjä pusero (siinä ostamassani oli tosiaan ollut joku neulosvika tms.) ja KAHDET AIVAN JÄRKYT MUMMOMALLISET FINNWEARIN ALUSHOUSUT KOKOA XXL. Kyllä mua nauratti ne kalsarit. No, nekin sitten joku osti huutiksessa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi