Lue keskustelun säännöt.
Poika 3v sanoi äsken ruokapöydässä:
09.10.2006 |
On äiti niin hyvää ruokaa, että oksat pois! :)
Nauratti..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään On äiti niin hyvää ruokaa, että oksat pois! :)
Nauratti..
ja ruokana oli hyvin arkisesti perunamuussia, lihapullia ja porkkanaraastetta. :)
Tuo " oksat pois" nauratti kun meillä ei kyllä kukaan käytä tuota sanontaa.
ap