Lue keskustelun säännöt.
Melkein kuin olisi synnyttänyt;
06.10.2006 |
kävin kakalla =o((( Taas mennyt tähän että vessassa käynti on kamala koitos.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotain Laxoberonia tai vastaavaa mulla on kaapissa, täytyy varmaan taas turvautua siihen =o/
ap