Huh!Huutonetissä 100 euroa retro potkupuvusta!ov
Potkupuvusta tarjottu jo yli sata euroa. Retrolla näemmä tienaa hyvin!
Kommentit (6)
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3? itemid=38169355
Eli eiköhän jokainen saa käyttää rahansa miten tykkää. =)
On kyllä kova hinta käytetystä potkupuvusta. Pitäisiköhän myydä omatkin pois.
Nuo samat huutajat kisaa aina keskenään tuotteistaan ja voittaja maksaa sitten 70-100 euroa. Minusta ei mitään järkeä mutta kai sitä saa ostaa kaikkea jos rahaa on...
Kattokaa nyt mitä toi Nipsunekku on noista retroista maksanu jo pidemmän aikaa.
Siis varmaan 1000eurolla ostaa kuukaudessa noita vaatteita?!
Ehkä tossa on homma riistäytynyt hiukan käsistä.
Katsokaa muuten huviksenne irc-galleria ja nipsunekku.
Huutajalla on oikeen oma kansio, jossa esittelee noita vaatteita.
Anteeksi, mutta minä en voi ymmärtää miksi maksaa jostain potkupuvusta 100euroa. Ei minun kai tarvitsekkaan ymmärtää.
kautta pääsee haulla katsomaan.