Lue keskustelun säännöt.
Laila Snellman pyytelee iltalehdessä anteeksi käytöstään
06.10.2006 |
mallikoululaisia kohtaan eikä aio enää esiintyä tosi-tv:ssä. Mitä mieltä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Järkyttävää, että sanoi sairaalle tytölle, että lantiota pitäis vähän kaventaa. Hullu ämmä. Vois kans itse katsoa vaikka peiliin ja sen jälkeen käydä kampaajalla. Sama moppi päässä vuosikaudet.