Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Että se Sara la Fountain on nätti niissä Lumenen mainoksissa. On niin pehmeät piirteet.
Kommentit (3)
vaalealle iholle yms. taitaa olla pelkkää mainoskikkailua tuokin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun katso tarkasti se on sellainen teini-ikäisten poikien unelma, pieni ja söpö. Ja nenä nyrpistyy ikävällä tavalla ja vielä pisamat päälle.. Ei kaunis ollenkaan.
Nina Kurkinen oli enemmän nainen!
Alue: Aihe vapaa
Tarkoitat ilmeisesti geenejä? Vai että suomalainen asuu Suomessa? Vai puhuu suomea? " Lumene" ei mielestäni ole muuten suomea.