Lue keskustelun säännöt.
Suositelkaa Raumalta hyvää autokoulua...
Kommentit (2)
on aivan paras! se lämminhenkisyys siellä on tosi hienoa ja Maarittia parempaa opettajaa ei oo!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänon aivan paras! se lämminhenkisyys siellä on tosi hienoa ja Maarittia parempaa opettajaa ei oo!
Itse kävin selkämöllä. Oli ihan huippu!