Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Osaako kukaan kertoa hangosta..
19.06.2006 |
millainen paikka mennä taaperon kaanssa viikonlopuksi asuntoautolla? Mitä siellä vosi tehdä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole missään saanut yhtä epäystävällistä kohtelua asiakkaana kuin siellä. 13-vuotias olisi halunnut nakkeja, mutta niitä tarjoiltiin vain korkeintaan 12-vuotiaille. Ei auttanut, että me muut olisimme syöneet kalleinta, mitä listalta löytyi. Lähdimme pois ostamatta mitään.
Hanko on kiva vehreä kesäkaupunki, jossa on pitkät hiekkarannat. Ei kai siellä sen kummempaa tekemistä ole, ja tarvitaanko sitä edes?