Lue keskustelun säännöt.
Peseekä joku muu roskat?
24.02.2006 |
Eli esim. huuhtelee tonnikalapurkit ennen roskiin laittoa?
Kommentit (5)
huuhtelen säilyketölkit, mutta en suinkaan laita niitä roskikseen, vaan kiikutan ne metallinkeräykseen!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kaiken mitä vaan voi kierrättää. Jos ei pesis/huuhtois alkais ne haiseen, ennen kuin ehtii viedä kierrätyspisteeseen. Eikö muut kierrätä?
Vierailija:
Esim. viilipurkit ym.
Mix ei viilipurkkeja voi kierrättää? Mä ainaki laitan ne muovinkeräykseen.
Samoin jugurttipurkit ja kaiken jonka voi huuhdella. Minusta on tyhmää enenrgian (tarkoitan veden ja sähkön) tuhlausta, mutta tehköön, niin kauan kun ei vaadi minulta samaa.