Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla on sektiopelko, saisinko alatiesynnytyksen? :(
18.01.2006 |
Minulla edessä väistämätön sektio. Kun on kerta pelkosektioita, niin saisinko minä sitten pelkoalatiesynnytyksen? : /
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ymmärrän kyllä pelkosi. Itse pelkään molempia tapoja yhtä lailla, eikä kumpikaan ole kivuton saatika helppo tapa. Alatiestä olen joskus kuullut kokemuksia, jota synnyttäjät ovat kuvailleet " helpoksi" , mutta sektiota ei vielä kukaan ole sanonut helpoksi.