Hei, mikä ikäero ois hyvä lapsilla???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Kommentit (5)
ja se oli turhan iso ikäero, varsinkin näin aikuisiällä se näkyy.
pääasia että on sisaruksia!!!!!!!!!!!!!!!
kun esikoinen on vielä pieni muttei liian pieni ja sitten ei taas ei mikään iso todellakaan.Itsellä ei tosin ole kokemusta vielä kuulostaa hyvältä.sitä paitsi itse nyt päädyin siihen kun ensin olin raskaan aja sit imetin vuoden niin oli kiva sitten vuosi antaa hieman kropalle lepoa ennen nyt tätä uutta raskautta.
Kyllä se on kiinni lapsista, vanhemmista, kodista, töistä, taloudesta jne. Ja tietty tuurista. Esim . kaksi " kilttiä" , tervettä, hyvin nukkuvaa, ei uhmasta kärsivää lasta vuodessa voi mennä ihan yes, jos äidillä ei masennusta, isä osallistuu ja anoppikin on miniän mieleen, MUTTA jo yhdenkin asian tökätessä tilanne muuttuu......
Eiköhän se ainut oikea aika hankkia lapsi, ensimmäinen, toinen tai vaikka kymmenes, ole silloin kun molemmat vanhemmat sitä lasta hartaasti toivoo/haluaa!
Tosi hyvin tulevat keskenään juttuun, parhaita kavereita.