Lue keskustelun säännöt.
Niin, siitä leluhaitarista...=)
19.12.2005 |
Onko kukaan nähnyt myytävänä jossain? Mielellään Itäkeskuksessa? Pakko olis tänään löytää, kun pitäis se vielä lähettää eteenpäin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla