Lue keskustelun säännöt.
Tein acon raskaustestin keskiviikkona
17.12.2005 |
ja ohjeissa luki että tulos näkyy kolmen minuutin pästä, mulla näkyi selvät kaksi viivaa jo puolen minsan päästä. Sama juttu tänäänkin, kun tein varmuuden vuoksi toisen. On ilmeisesti sitä hcg-hormoonia jo paljon, tarkoittaako se että raskaus voisi olla jo pidemmällä kuin luulen? vai miksi se näytti niin nopeeta?
Kommentit (3)
JOS se raskaus pidemmällä on (mikä epätodennäköistä jos kierto säänn.) niin kyllä se alkuraskauden ultrassa paljastuu..
Älä hourota siellä.. hih
Onnea!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja oisin halunnu tietää miksi sitä hormoonia sitten on enemmän?
Ei tuo kuinka nopeasti viivat ilmestyvät testiin kerro mitään.
Mulla tuli apteekin omaan testiin kaksi viivaa samantien kun pissasin tikkuun ja ihan normaali on raskauskestoltaan. Itse asiassa ultrassa sikiö vastasi täsmälleen viikkoja kuukautisten mukaan laskettuna.