Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein acon raskaustestin keskiviikkona

Vierailija
17.12.2005 |

ja ohjeissa luki että tulos näkyy kolmen minuutin pästä, mulla näkyi selvät kaksi viivaa jo puolen minsan päästä. Sama juttu tänäänkin, kun tein varmuuden vuoksi toisen. On ilmeisesti sitä hcg-hormoonia jo paljon, tarkoittaako se että raskaus voisi olla jo pidemmällä kuin luulen? vai miksi se näytti niin nopeeta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuinka nopeasti viivat ilmestyvät testiin kerro mitään.



Mulla tuli apteekin omaan testiin kaksi viivaa samantien kun pissasin tikkuun ja ihan normaali on raskauskestoltaan. Itse asiassa ultrassa sikiö vastasi täsmälleen viikkoja kuukautisten mukaan laskettuna.

Vierailija
2/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS se raskaus pidemmällä on (mikä epätodennäköistä jos kierto säänn.) niin kyllä se alkuraskauden ultrassa paljastuu..



Älä hourota siellä.. hih



Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oisin halunnu tietää miksi sitä hormoonia sitten on enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi