Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
nipukka vai kanava?
03.12.2005 |
eli kun sormella koittaa emättimestä..ja siellä tuntuu sellainen pallukka..onko se kohdun kaulakanavaa vai kohdun nipukkaa?ja voiko siitä jotenkin itse päätellä onko paikat jo auki ja onko kanavaa jäljellä?vai voiko vain lääkäri ja kätiloö kokeilemalla tietää onko paikat auki tai kanavaa jäljellä?raskausviikkoja 41 ja mietin että vieläkö ne paikat sitten on kiinni yms kun se pallukka siellä tuntuu:(
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa