Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä ketään, joka joskus kokenut keskenmenon?
Kommentit (3)
joka sitten parissa päivässä yltyi kuukautisvuodon kaltaiseksi. Kohtu tyhjeni itsestään, eikä mitään toimenpiteitä tarvittu. (Paitsi jälkitarkastus.) Kipujakaan ei kamalasti ollut. Lieneekö johtunut siitä, että viikkoja oli vasta 6+3.
t.3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ut. Kipuja, vuotoja tai mitään. Raskausoireet jatkuneet normaalisti.
onko täällä ketään joka EI olisi kokenut keskenmenoa? Niin yleisiä tuntuvat olevan.
nimim. kerran sen kokenut