Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka joskus kokenut keskenmenon?

Vierailija
26.11.2005 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko täällä ketään joka EI olisi kokenut keskenmenoa? Niin yleisiä tuntuvat olevan.



nimim. kerran sen kokenut

Vierailija
2/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sitten parissa päivässä yltyi kuukautisvuodon kaltaiseksi. Kohtu tyhjeni itsestään, eikä mitään toimenpiteitä tarvittu. (Paitsi jälkitarkastus.) Kipujakaan ei kamalasti ollut. Lieneekö johtunut siitä, että viikkoja oli vasta 6+3.



t.3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ut. Kipuja, vuotoja tai mitään. Raskausoireet jatkuneet normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan