Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kun vauvoissa palstaili naa green, Tara, Marle, Rose ym ym. Vielako ovat palstoilla, onko heista kuulunut mitaan?

Vierailija
03.12.2005 |

Yhteenaikaan tosi vakkareita siellä. Kuten pusituuterikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä sittemmin bongannut uudestaan vauvoissa heistä jonkun, oisko Tara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vähemmän enää nykyään, kun olen töissä enkä ehdi niin paljon istumaan koneella.



terv. Marle

Vierailija
4/4 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut hyvä yritys:p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän