Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, onko tällä palstalla lääkäreitä?

Vierailija
10.12.2005 |

Kun tuntuu, että joka ikinen päivä joku kysyy lääkärin perään TÄÄLLÄ. Toivottavasti ei mihinkään vakaviin asioihin kukaan, eihän sitä tiedä mikä kaheli täällä vastailee. Ehkä kannattasi kuitenkin mennä sinne lääkärille iha IRL, jos joku painaa tai voihan sekin lääkäri kaheli olla, ei siinä mitään;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailetteko täällä sitten ihmisten terveyttä koskeviin kysymyksiin?



AP

Vierailija
2/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä en ikinä kehtaisi kasvokkain kysyä, että tarvitseeko teidän lääkärien itse käydä koskaan lääkärissä?:) Teettekö diagnoosin itsellenne ? En tunne ainuttakaan lääkäriä ja tämmöistä olen ihmetellyt!

Vierailija
4/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mitä en ikinä kehtaisi kasvokkain kysyä, että tarvitseeko teidän lääkärien itse käydä koskaan lääkärissä?:) Teettekö diagnoosin itsellenne ? En tunne ainuttakaan lääkäriä ja tämmöistä olen ihmetellyt!

Ja en yleensä vastaile kysymyksiin, diagnoosien tekeminen keskustelupalstalla on melkoisen vastuutonta. Kuumeisen vauvan kehoitan viemään lääkäriin ja muuta pientä

Vierailija
5/5 |
10.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muut vastaile, niin sitten minä, tällainen kotilääkäri, niihin vastailen.... juu, vastuutonta, mutta joillekin pienikin apu on apu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi