Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
POSITIIVINEN sittenkin!!! =)))))
26.11.2005 |
Söin Clomeja nyt tällä kierrolla e-pillereiden lopettamisen jälkeen, vikat menkat oli lokakuun alussa. Ny tein 2 viikkoa sitten raskaustestin, joka oli negatiivinen. Samoin viikko sitten, negatiivinen. Kuukautisia ei vaan kuulunut (mikä ei tosin mulle ole mitenkään ihmeellistä, kun kierto saattaa olla 90 päivääkin - norsun kuukautiskierto ;)). Nyt tein taas testin, miehen painostuksesta, ja se on POSITIIVINEN. =) Jesh! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa