Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistaako kukaan tv- sarjaa " Pala taivasta, pala maata" ?
10.12.2005 |
En tiedä miksi se juolahti nyt mieleeni, en oikeastaan muista tarkalleen mistä se kertoi, (olisiko jotain holocaustiin liittyvää).
Muistan vain, että se vetosi vahvasti tunteisiini. Muistaako joku tarkemmin tuota tv- sarjaa? googlella en löytänyt mitään.
Kommentit (6)
seurasin ja oli tosiaankin tunteisiinvetoava. Enkä muista pätkääkään. Olisko tapahtunut Puolassa, mutta saksaahan ne puhu. Tuli varmaan jo parikymmentä vuotta sitten, kun vielä jotain ymmärsin saksasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutten yhtään mitään koko ohjelmasta muuta ku etttä seurasin sitä hulluna....
Olisiko tämä jossain katsottavissa? On jäänyt vahvana mieleen lapsuusvuosistani.
Alue: Aihe vapaa
joku tuon tapainen saksalaissarja telkkarissa. Muistan sitä itsekin katselleeni, tarkemmin en kyllä muista. Alkuperäinen nimi " Ein Stück Himmel" , sillä haulla löytyy lisää...