Lue keskustelun säännöt.
onko ketään ketä vituttaa oma mies just nyt???
10.12.2005 |
mä oon niin kypsä että voi,voi!!mies viikot usein pois työn takia ja kun tulee kotiin ja odottaisin jotain tukea tähän käytännössä yksinhuoltajana eloon,niin tuntuu että tietokone on tärkeempi kapistus miehelle.olen väsy ja pettynyt häneen..olen tosi huono valittamaan ja nipottamaan..en ole yhtään sellainen..räjähdän sitten kun paineet kertyy tarpeeksi!tänään räjähdin..uhkasin jopa avioerolla kiukuspäissäni.vittu noita miehiä eikö ne mitään tajua ihan itse?missä on se ihana perhe-elo,johon myös mies osaillistuu!!?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla