Lue keskustelun säännöt.
Olenko yliherkkä
24.01.2009 |
Nykyään itkettää monet tositv-sarjat, nyt nyt itku tulee kun katsoin tuon Laura Lepistön luistelun. Huoh. Välillä rasittaa olla näin tunteikas.
Kommentit (2)
Lasten kevätjuhlat on ihan tuskaa, kun kyyneleet vaan tulee. Enkä ole raskaanakaan, se on varma. Eikä tuo luistelukaan ollut oikeestaan se mikä itketti, vaan kun ne pisteet tuli...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oletkohan masentunut?