Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä ostaa kännykkä? Ja millainen?
19.10.2005 |
Kännyköiden luvatussa maassa tämä on varmaan aika hassu kysymys, mutta meillä on aina ollut työnantajan kustantamat puhelut ja puhelimet eikä perheessämme ole " yleispuhelinta" . Nyt pitäisi ostaa koululaiselle kännykkä ja en yhtään tiedä millaisen hankkisin ja mistä. koululainen (7v) ei omaa vielä omaa mielipidettä asiasta, joten minä saan valita puhelimen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa