Lue keskustelun säännöt.
Mitä ihmeitä on liitoskivut?
Kommentit (3)
sillon tällön, mut yleensä maatessa.. Istuessa sit on omat vaivansa, samaten kävellessä/seistessä.
Mut siis noi kivut on niitä, kun sattuu luihin ja ytimiin? :)
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen oppinut kuvittelemaan sitä liitoskivuksi.
mutta aiheuttaa kipua haaruksiin kuin joku puukolla viiltelisi,itse en ainakaan kykene enää mm.seisomaan yhdellä jalalla kenkiä laittaessa.
Kävellessä sattuu =(
Hassua vaan kun esikoista odottaessa ei näin pahoja kipuja ollut,ja luulis että paikat ei olis vielä palautunutkaan kun 1,4vuotta tulee vain ikäeroksi...